Skocz do zawartości

Zdjęcie

Strona/rpg.

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat
wuczkij
  • wuczkij
  • Użytkownicy
  • Obserwuj
  • 2 postów
  • 0 Obserwujących

Witam, jestem początkującym graffikiem, chciałbym się spytać jak wykonać stronę typu http://zielsko.com/   <---- przykład.

Oraz w jaki sposób rysować "rpg" na tablecie.

+ ostatnią rzeczą będzie, jak ćwiczyć takowe rysowanie :)

Napisany 23.01.2015 - 18:38

ciemiernik
  • ciemiernik
  • Użytkownicy
  • Obserwuj
  • 8 postów
  • 3 Obserwujących
Znalazłam ostatnio na you tube filmik z tworzenia takich stron:

a ćwiczenia to najlepiej zacząć od drobnych elementów, ja zaczynam np; z rangami.

Napisany 23.01.2015 - 21:12

wuczkij
  • wuczkij
  • Użytkownicy
  • Obserwuj
  • 2 postów
  • 0 Obserwujących

Dziękuje za odpowiedź, czekam na więcej wypowiedzi :)

Napisany 23.01.2015 - 22:02

ciemiernik
  • ciemiernik
  • Użytkownicy
  • Obserwuj
  • 8 postów
  • 3 Obserwujących

Kolejny tutek znaleziony na necie o elementach rpg, po polsku. Mam nadzieję, że się przyda :)

http://www.mpcforum....ik-w-stylu-rpg/

Napisany 24.01.2015 - 12:01

Zielsko
  • Zielsko
  • Administratorzy
  • Obserwuj
  • 146 postów
  • 98 Obserwujących

Jeżeli chodzi o tego typu prace to wiąże się to ostro z digital paintingiem oraz fotomanipulacjami. Jeżeli dobrze ogarniesz te zagadnienia, a przynajmniej to drugie to napewno będzie Ci łatwiej. Dużo daje poprostu uczenie się na robieniu sygnatur (jest masa poradników), osobiście tak zaczynałem.. sygnatury, avatary dla ludzi z gildi (Mu online), a później był pierwszy layout i wtedy wykorzystałem umiejętności nauczone podczas tworzenia sygnatur.

Nie myśl, że w ciągu 2 miesięcy nauczysz się tego w tym stopniu żeby mi dorównać, nie mam się tutaj za jakiegoś guru ale osobiście zajmuje się tym już około 7 lat i ciągle wszystkiego nie wiem :)

Napisany 29.01.2015 - 02:47

panvocz
  • panvocz
  • Użytkownicy
  • Obserwuj
  • 15 postów
  • 2 Obserwujących